Årsmøte

Postet av Selje IL den 27. Jan 2022

Årsmøte i Selje IL er sett til 23. mars i klubbhuset.

Har du saker du ønskjer tatt opp må desse vere sendt styret innan 1. mars.

Valkomiteen startar no arbeidet sitt.
For å drive idrettslaget treng vi fleire frivillege. Det er fleire verv som er på val, og vi treng gode kandidatar. Det er givande å vere med å drifte laget, og med eit verv får ein sjansen til å vere med å forme det vidare arbeidet.
I tillegg skulle vi gjerne sett at vi fekk fleire engasjerte til å drifte aktivitetane våre. Eksisterande aktivitet slit med å få til dei støtteapparata som trengs.
Og vi skulle gjerne hatt nye aktivitetar å tilby bygda. Har du sjølv eit ønske om ein aktivitet er kanskje du den ressursen som kan vere med å få den i gang.
Så vi oppfrodrar alle til å gje ein lyd til valkomitè eller styret om det er noko du kunne tenkje deg å bidra med. Om valkomiteen forespør deg om å ta på deg eit formelt verv håpar vi at du takkar ja og stille til val.
Idrettslaget er ein viktig aktør i aktivitetstilbodet i bygda, og vi treng aktive ressurspersonar for å drifte laget.

Styret treff du på post@seljeil.no og valkomiteen er samansett av Anita Furnes, Martin Hove, Lena Flølo og Lotta.

Med venleg helsing

Magne Fure