Klubbkveld 2. mai

Postet av Selje IL den 27. Apr 2023

Chatlet Sport1 Nordfjordeid er på plass i Selje tysdag 2. mai mellom klokka 18 og 20 i forbindelse med J13-kampen mellom Selje/Flatraket og Sandane 1 og 6. divisjonskampen mellom Selje og Hyen.

Du finn oss ved klubbhuset! Ta turen til idrettsparken og støtt heimelaga!

Nytt også høvet til å gjere en god deal på Umbro klubbtøy og klubbvarer.

MEDLEMSTILBOD TIL MEDLEMMAR AV SELJE IL: - 30% på alle Umbro-klubbprodukt. NB! Kun denne kvelden. Vi har med utover klubbkolleksjon og fyller opp bilen med Umbro-produkt. Det vil bli mulig å kjøpe fotballstrømper, shorts, bukser, leggskinn, keeperhanskar, ballar, bagar, sekkar og andre Umbro-produkt.

Sjå vedlagt katalog for oversikt over produkt. Vi har også med prøver på klubbgensarar, t-skjorter og ulike jakker. Desse kan leverast med navnetrykk. NB! Mulig å bestille i forkant og få levert ferdig trykt til klubbkvelden!

Ta gjerne kontakt med oss på stian.chatleteid@sport1.no for eventuell bestilling i forkant, eventuelt send oss ei melding på facebooksida vår innan fredag 28. april.

Katalog

Invitasjon til klubbkveld