Årsmøte Selje IL onsdag 20.mars kl.18.30

1. Konstituering

a. Godkjenning av innkalling

Innkalling publisert på idrettslaget sin nettstad og fb-side 7.mars 2023

Framlegg til vedtak: innkallinga vert godkjent

b. Val av ordstyrar

Framlegg frå styret:  Marilyn Osmundsvåg

c. Val av skrivar

Framlegg frå styret: Monica Villard

d. Val av 2 personar til å skrive under protokoll

Framlegg frå styret: Kristoffer Hove og Anita Krakereid

2. Årsmelding

Presentasjon av årsmeldingar.

Styret si innstilling: årsmeldingane vert godkjent

3. Rekneskap 2023

Presentasjon av rekneskap for 2023.

Styret si innstilling: rekneskapen for 2023 vert godkjent

4. Kontigentar

Styret si innstilling:

a) Endre alder for born som er inkludert i familiemedlemskap frå 17 til 18 år

b) Familiekontigenten forblir uendra; kr 450,- pr.familie

c) Dei øvrige kontigentane er uendra

5. Budsjett 2024

Presentasjon av budsjett 2024.

Styret si innstilling: budsjett 2024 vert godkjent

6. Oppfølging av vedtak i kommunestyret etter Selje IL sin invitasjon om samarbeid med å etablere ein fleirbrukshall i Selje

Saka var oppe i kommunestyret 15.12.23, der kommunestyret gjorde følgande vedtak:

Stad kommunestyre ber administrasjonen gå i samtaler med Selje idrettslag for å finne ut hvordan Stad kommune kan stå for bassengdelen (opplæringsbasseng) i et samarbeid om å realiserer Sunnivahallen. Dette for å sørge for basseng til lovpålagt svømmeopplæring som en del av avtalen i sammenslåingen mellom Eid og Selje kommune. Saka kjem opp i 2024.

Styret si innstilling: Styret oppnemner ei hall-gruppe som skal vere i dialog med kommunen. Eit av medlemmane skal vere frå styret, og gruppa skal rapportere til styret.

7. Val

Valnemda presenterer si innstilling.

Kunngjering av Årsmøte 2024

Postet av Selje IL den 7. Feb 2024

Anleggsprosjekt Selje Idrettspark

Postet av Selje IL den 15. Des 2023

På årsmøte i mars 2022 vart det vedteke at Selje IL skulle starte planlegging av garasje og servicebyggprosjekt. Hovudstyret nedsette seinare ei arbeidsgruppe for å ta hand om arbeidet.

Prosjektgruppa har i 2023 bestått av: Atle Solheim, Erling Åbø, Kjell Magnar Flølo, Merete Nerland, Per Jarle Hoddevik, Kristoffer Aam Hamre, Rikard Rekdal. Prosjektgruppa har rapportert til Hovudstyret undervegs i prosessen. Hausten 2023 vart det vedteke å engasjere Nordfjord Takst&Consulting for å utarbeide skisseprosjekt/teikningar i samarbeid med prosjektgruppa/Selje IL. Resultat av dette arbeidet kan ein sjå nedanfor:

A50-1 Illustrasjon anleggsprosjekt v.NTC, pr.10.11.23.pdf

A20-1 Plan 1. etasje, anleggsprosjekt v.NTC, pr.10.11.23.pdf

Selje IL har utarbeida spelemiddelsøknader for 1.byggesteg i prosjektet. Ekstraordinært årsmøte 19.12 handsamar sak om låneopptak for å få på plass finansiering av anlegga iht. spelemiddelsøknader.

Ekstraordinært årsmøte - 3. mai - Protokoll

Postet av Selje IL den 3. Mai 2023

Protokoll frå ekstraordinært årsmøte 3. mai

Last ned

Klubbkveld 2. mai

Postet av Selje IL den 27. Apr 2023

Chatlet Sport1 Nordfjordeid er på plass i Selje tysdag 2. mai mellom klokka 18 og 20 i forbindelse med J13-kampen mellom Selje/Flatraket og Sandane 1 og 6. divisjonskampen mellom Selje og Hyen.

Du finn oss ved klubbhuset! Ta turen til idrettsparken og støtt heimelaga!

Nytt også høvet til å gjere en god deal på Umbro klubbtøy og klubbvarer.

MEDLEMSTILBOD TIL MEDLEMMAR AV SELJE IL: - 30% på alle Umbro-klubbprodukt. NB! Kun denne kvelden. Vi har med utover klubbkolleksjon og fyller opp bilen med Umbro-produkt. Det vil bli mulig å kjøpe fotballstrømper, shorts, bukser, leggskinn, keeperhanskar, ballar, bagar, sekkar og andre Umbro-produkt.

Sjå vedlagt katalog for oversikt over produkt. Vi har også med prøver på klubbgensarar, t-skjorter og ulike jakker. Desse kan leverast med navnetrykk. NB! Mulig å bestille i forkant og få levert ferdig trykt til klubbkvelden!

Ta gjerne kontakt med oss på stian.chatleteid@sport1.no for eventuell bestilling i forkant, eventuelt send oss ei melding på facebooksida vår innan fredag 28. april.

Katalog

Invitasjon til klubbkveld